zaterdag 20 april 2013


Afscheid,

Inmiddels is gebleken dat er leven na Bach is; ook voor mij. Mijn leven is zelfs in positieve zin veranderd. Als zelfstandig ondernemer help ik niet alleen de dromen van verschillende klanten realiseren, maar heb ik meer vrijheid en jaag ik ook mijn eigen dromen na. Eén van die dromen is schrijven, en ik heb dan ook erg genoten van het schrijven van deze blogverhalen. Toch heb ik besloten het hierbij te laten, en wel voordat mijn trouwe lezers gaan denken "heb je haar weer met haar gezeur over haar leven met Ton Koopman".

Ik ga me nu eerst bezig houden met mijn andere dromen; een huis in de Waterlandse polder en als het meezit ook mijn eigen theatertje in Edam. En als ik daar dan zit heb ik weer "ruimte" om te schrijven, want daar ben ik nog lang niet mee klaar. Ik heb inmiddels wel geleerd dat zelf creatief bezig zijn een belangrijke energie leverancier is als ik naast al die creatievelingen wil leven.

Dank dus allemaal voor jullie aandacht en complimenten en succes met het najagen van jullie eigen dromen!

Hartelijke groet,

Caecilia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.